novosti vodenja evidenc delovnega časa

Kako uskladiti vodenje evidenc o izrabi delovnega časa? Od 23. aprila 2025 dalje ne bo več potrebno beležiti odmora med delovnim časom. Sprejete spremembe v evidentiranju delovnega časa pa prinašajo še nekaj novosti, ki vam jih bomo predstavili na brezplačni delavnici, na kateri bomo odgovorili na vprašanja, kot so:

  • Za koga vse je potrebno voditi evidence o izrabi delovnega časa po novem in kaj se spreminja za poslovodne osebe nevladnih organizacij?
  • Katere podatke ni več potrebno voditi v evidenci?
  • Kako se bo izvajala hramba evidenc?

Delavnico bo vodila Petra Cilenšek, vodja naše pravne službe, ki se bo na koncu posvetila tudi vašim vprašanjem in vam pomagala razrešiti dileme.

 

ROK ZA PRIJAVO SE JE IZTEKEL.

 

S prijavo se zavezujete, da boste obiskali delavnico. Na delavnici lahko manjkate le, če imate za odsotnost upravičene razloge. Če nam za neudeležbo ne boste posredovali opravičila, bo vaša organizacija izgubila možnost udeležbe na brezplačnih delavnicah CNVOS v naslednjih 12 mesecih.

Ker je povpraševanje za naše delavnice veliko, je prav, da priložnost za udeležbo dobijo tisti, ki nameravajo sodelovati. Če niste prepričani, da boste lahko na delavnici sodelovali, vas prosimo, da mesto prepustite nevladniškim kolegicam in kolegom. Hvala za razumevanje!

___

Izvedbo delavnice sofinancira Ministrstvo za javno upravo iz Sklada za NVO v okviru Javnega razpisa za podporno okolje za razvoj nevladnih organizacij 2023 - 2027.

Telefon: 01 542 14 22

e-mail: info@cnvos.si