Ekipa Pod črto zaposli vodjo (digitalne) pisarne in financ (M/Ž) za polni delovni čas, za 12 mesecev z možnostjo podaljšanja. Pričetek dela je predvidoma s 1. marcem 2021.  Rok prijave: 11. februar 2021. 

Tip zaposlitve: polni delovni čas

Čas trajanja zaposlitve: 12 mesecev (z možnostjo podaljšanja, 3 mesece poskusnega dela), pričetek predvidoma s 1. 3. 2021

Potrebne izkušnje: 2 – 3 leta delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu

V ekipi Pod črto iščejo analitično, odgovorno, komunikativno, samostojno in organizirano osebo, ki ima rada izzive, za delovno mesto vodenje (digitalne) pisarne in financ za polni delovni čas. Trajanje zaposlitve za določen čas je 12 mesecev (z možnostjo podaljšanja), poskusna doba 3 mesece. Plača od 1400 do 1500 evrov neto (glede na izkušnje in samostojnost pri delu), predvidena rast plače z izkušnjami in samostojnostjo v organizaciji. Predstavitev in življenjepis jim pošljite na info@podcrto.si. 

Zaželena je univerzitetna izobrazba (2. stopnje ali visokošolska univerzitetna) na področju ekonomije, prava ali družboslovnih ved s potrebnimi delovnimi izkušnjami na podobnem delovnem mestu / področju (2-3 leta).

Delovne naloge:
– Vzpostavitev in vodenje digitalne pisarne,
– Samostojno vodenje sistema stroškovnih mest,
– Redno sodelovanje z računovodstvom,
– Sistematična ureditev vseh ključnih organizacijskih dokumentov v digitalni pisarni,
– Samostojna priprava vmesnih in končnih finančnih poročil za projekte,
– Vzpostavitev in vodenje organizacijskega koledarja z vsemi zakonskimi in pogodbenimi obveznostmi zavoda,
– Skrb za redno in pravočasno izpolnitev zakonskih in pogodbenih obveznosti organizacije,
– Pošiljanje plačilnih listov zaposlenim in komunikacija s pogodbenimi sodelavci,
– Redno zbiranje in evidentiranje računov po projektih,
– Arhiviranje pogodb in drugih listin (v digitalni in fizični obliki),
– Komuniciranje z banko in računovodkinjo v imenu zavoda,
– Redno preverjanje in prevzemanje pošte,
– Upravljanje obstoječih mailing list (Mailchimp),
– Pomoč pri izvajanju komunikacijskih aktivnosti zavoda,
– Kontaktna oseba za zaposlene in pogodbene sodelavce za vse administrativne, kadrovske in finančne zadeve,
– Skrb za digitalno varnost in varno delo s podatki,
– Priprava četrtletnih Google Analytics poročil za člane ekipe o obisku spletne strani, socialnih omrežij, št. naročnikov, najbolj brane/obiskane vsebine, % rasti ali upada v primerjavi s prejšnjim četrtletjem itd.
– Komuniciranje v slovenskem in angleškem jeziku.

Ključne veščine: analitičnost, natančnost, samostojnost in odgovornost, organiziranost in učinkovit pregled nad več področji hkrati, sposobnost hitrega odzivanja v nepričakovanih situacijah, samoiniciativnost, sposobnost jasnega in diplomatskega komuniciranja, poznavanje finančnega vodenja in izkušnje pri sodelovanju z računovodstvom, poznavanje socialnih omrežij, razumevanje digitalne varnosti in varnega dela s podatki.

Dodatno:

– Poznavanje delovanja nevladnih organizacij (NVO),
– Afiniteta do preiskovalnega novinarstva.

(Razpis se zaključi 11. 2. 2021)

Za več informacij kliknite sem